underbara höstväder.


Jaa man kan ju inte säga annat än att detta höstvädret är perfekt. Klarblå himmel, frisk och kylig luft och solen skiner. Underbart helt enkelt. Fast det var bra kallt å cykla till skolan halv åtta imorse. Dagen har alltså tillbringats inom skolans väggar, har haft sista religonslektionen. Om en vecka är det prov, och sen är den kursen färdig. Hade även samhällslektion. Det är ju rätt intressant faktiskt.

Kom hem vid halv tre, käkade å satte mig till rätta i soffan. Har kikat på mina älskade serier :P Gossip girl och One tree hill. Ja tröttnar aldrig. Det är ju så spännande nu i de nya avsnitten! Känner inte för step idag, jag är lite smått nervös för att köra det. Knät förvarnar inte innan de hoppar ur led. Det går så snabbt å man märker knappt att man satt foten lite fel, så vet inte om jag kanske ska vänta en vecka till. Köra lite mera spinning å så för att stärka. Så ja, det får bli lugnt idag. Jag sitter bra här i soffan min :)

Tog lite kort när jag var ute å gick igår.
Vattnet ser bra kallt ut alltså. Men va glad jag är att há vänern här, mysigt å promenera vid sjön.





Sitter å lyssnar på det vackra soundtracket till Twilight, Bella´s lullaby. Så otroligt vackra pianospel i den filmen. Jag kan lyssna om och om igen. Gud va jag längtar tills New moon kommer ut. wohooo

Tror jag ska ta tag i lite disk här hemma, fixa iordning tvätten sen igår och sen sätta mig å göra klart religonsarbetet. Å ett bad ska jag ta mig, så frusen. Blir nog lite läsning ikväll med :) Tur att Engelska romanen är så bra, har svårt å slita mig faktiskt. "The kite runner" heter den, rekomenderas. "Flyga drake" heter den på svenska, och författaren till denna har även skrivit "Tusen strålande solar". Suverän bok det med.

Ne nu hoppar lillan runt här vid datorn :)


XOm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0