trevlig kväll.

Ja det var det verkligen igår. Lite lek med Erlinda, mat, spel sharader å ett par glas vin. Mkt bra kväll!
Dock vart det sent och idag mår kroppen lite värre, fast ja vill bara att de ska bryta ut nu. Så ja slipper skiten sen... hellre sjuk några dagar å sen mår bra än går runt å känner mig halvkass hela tiden, så trött påt! så nu hoppas ja fan i mig att det bara kommer...

Har lov i veckan som kommer, men plugga måste ja ändå. Har ett par samhälls uppgifter å kika på, sen måste ja verkligen börja me excelarbetet. å Läsa mera i Engelskan. Dags å göra lite planering för de sista två månaderna. Så man blir klar i tid :)

Men inte idag, utan idag blir det film å mys. Ska även till bror min å ge lilla majken hennes presenter, om dom vill ha mig där sjuk vill säga.. annars blir de bara täcke å kudde i soffan hela kvällen.

hoppas ni andra får en rolig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0