Strawberry Sving.


Coldplay´s Strawberry Sving, härligt skön låt. Känner mig positiv och glad när jag lyssnar på den! Ärligt talar så känner jag mig glad i allmänhet, mer positiv än någonsin. Pluggandet går fint, fått lite bra tips utav Catherine ikväll. De ska jag ta vara på! Jag ser en framtid, och ett mål. Och det jag känner är en oerhörd lättnad. Jag har något att sträva efter. Jag vet vad jag vill helt enkelt.

Idag har jag varit i skolan, blev en hel del gjort på webdesignen. Tycker det är sjukt kul faktiskt, och jag har fått väldigt bra respons av läraren. Vilket känns helt underbart. De var ett tag sen man kände sig så stolt :) Efter skolan satte jag mig med samhällsboken. Gick till Malpe vid sju, vi åt en supergod kycklingsallad, tzatziki och baguett. Det satt fint de! Catherine kom vid åtta, satt och snacka innan desperate (äntligen!) började. Älskar verkligen den serien. Nu får man spänt vänta på nästa avsnitt :P.

Nu ligger jag i sängen min, lyssnar på musik och hör Hugo som springer runt i lägenheter. Han planerar säkert att välta ner någon kruka så jag blir tvungen att springa upp ur min varma säng. Den busen! På torsdag kväll ska jag hämta min andra kisse, min lilla Wilma. Jag hoppas verkligen att en kompis kommer göra Hugo glad! :) Ska bli mysigt med en liten här hemma.

Imorn blir det en morgonpromenad, en kortis. Jag håller på och går in mina nya skor, dom är lite trånga men det ska nog gå. Sen blir det till att ta cykeln bort till skolan för en sista samhällslektion innan provet på torsdag. Blir hemåt efter det, plugga som en tok hela eftermiddagen. Sen ska jag laga en redig middag till Ewe & Elin.

En bra vecka kommer detta att bli.
Det här med positiv inställning är något riktigt bra! :P
Jag gillart!









Ey yo
"Heter jag Joe?" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0