Stor frukost :)


Godmorgon allihop!

Nu sitter jag å käkar en stor frukost. Kaffe, fil, mackor å ägg. yummie! tänkte jag skulle hålla mig ett tag...det blir plugg hela dagen lång idag. Känner mig som sagt inte riktigt kry, men imorn är det prov så då måste jag va påläst. Blir till å läsa kapitlena i sängen idag... tända ljus åså för lite extra stämning :) Vädret utanför är ju inte direkt något att hurra för. Fy sjutton va rått å kallt det ser ut...brrr!
Jag hoppas ja känner mig bättre till helgen, skulle va jäkligt kul å festa till det lite efter några lugna helger. Så håller tummarna för att detta bara är något tillfälligt. På fredag är jag bjuden till Trina, vi ska käka tacos å ha de mysigt i hennes nya lägenhet. Sen på lördagen ska Mickes 25 årsdag firas hemma hos hans föräldrar. Så ja ska allt se till å vara frisk i helgen... :)

Om jag skulle ta å sätta igång med pluggandet då! :)



Min Frukost :)



Här är inbjudan till Emelies&Karros fest :) sött!



XOm


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du kan komma gumman!!

2009-10-21 @ 12:09:03
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0