Söndag.


Har tagit mig en riktig slappar morgon. Kunde inte sova längre än till halv åtta men låg kvar å grejja med datorn :) med båda katterna brevid. Mysigt!
Lördagkvällen tillbringades hos Catherine & Oskar som sagt, slingade hennes hår. Tog lång tid trots kort hår :P Men resultatet blev bra. Vi åkte å hyrde film, "En Shopaholics bekännelser" blev det. Men den var inget vidare, den var bara för mkt. Satt å snacka ett antal timmar om allt å inget :) jättetrevligt.
Men framåt halv tolv där kände jag att det var dags å sluta ögonen snart, riktigt trött vart jag. Somna som en stock när ja slängt mig i sängen. 

Idagens, jag ska fixa lite här hemma. Sen blir det plugg, och senare träning :) Boxning med Malpe. Ska bli kul.
nu ska ja sätta igång.

XOm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0