Snälla.


Nu slog det mig som en slägga, huvudvärken, tröttheten och feberkänslan. Suck, jag hoppas nästan de bryter ut så jag slipper skiten sen. Flera gånger i veckan kan jag få den här känslan, sen dagen efter är det bra igen. Nu verkar det dock vara många som är sjuka, å förkylning har ja på G. Så skulle verkligen inte förvåna mig om de kom nu. men men, blir inget ledigt för de... viktig vecka i skolan, har lektion imorgon bitti och på torsdag har jag prov å inlämning av uppgifter. Bara å bita ihop!

Drog fram damsugaren förut å körde ett varvi lägenheten, känns skönt å bli av med dammråttorna. Sen har jag gjort klart två av tre uppgifter. och ska precis börja på den sista här nu, vore skönt å kunna lämna in det imorgon. Späännande å se vad man får för betyg i religion. Jag blir nöjd för ett G , men visst vore det skönt med iaf ett VG :) Jag känner jag har lagt ner mkt energi på uppgifterna så får vi hoppas det går bra på provet.

Nu ska jag vila lite, å hoppas att jag mår bättre tills jag ska till malpe å se desperate ikväll.


Ha en fortsatt trevlig kväll!

XOm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0