sjukhuset.

Då har jag iaf ringt till sjukhuset, berättat om hur jag mått de senaste veckorna. Och hon sa det absolut inte var något ovanligt, det är många som går runt å har infektion i kroppen utan att det bryter ut. Att man mår dåligt någon dag här och där.. så sa hon att jag skulle låta bli träningen en vecka framöver och bara ta de lugnt. Om det inte blir bättre ska jag in för provtagning, uuusch ja som hatar blodprover. Men men förhoppningsvis går det över om jag låter bli träningen en vecka nu då, eller att det bara bryter ut så ja blir av med skiten. Så blir väl kanske till att inte festa i helgen då antar jag :/ trist. Men jag vill bara att det ska försvinna. Kan ju inte gå runt å må dåligt en gång i veckan i all evighet. Så skumt, att ena dagen känna att man har jättehög feber och dagen därpå må prima. hamen, har ju fått lite svar på mina frågor nu iaf. Skönt å höra att det inte va ovanligt iallafall.

Får helt enkelt vänta med party party tills halloween!
Måste börja beställa lite grejjer tills dess nu med, någon mer som har tänkt beställa över internet? Hojta till!


XOm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0