Planer för framtiden.

gokväll.

Mår lite bättre efter ett varmt bad med tända ljus. Fick brev från A.kassan förut så jag höll på att åka i taket. Så otroligt jobbiga. Aldrig mer! Men men nu slipper jag dom iaf. Har inte haft den bästa dagen idag...men försöker allt vara positiv iallafall :) Har fått en del pluggande gjort...Hoppas verkligen att det går bra på provet imorgon. Ska läsa lite innan sängdags med tänkte jag. Bläddra igenom lite snabbt. Ska även gå och välja kurser för nästa termin imorgon. Måste prata lite med min ena datalärare först bara...jag har kikat över lite kurser och program för framtiden. Och jag tror faktiskt jag har hittat något som skulle passa mig perfekt. Som jag brinner och känner för. Men vi får se, en sak i taget :) Matte B är klart för i vår iallafall.

att jag skulle tycka det var såhär kul att plugga trodde jag aldrig, men det känns sjukt bra alltså. Motivation och lust. Det känns underbart att sträva mot något :) Förhoppningsvis blir det bara ca ett år till i M.stad. Är sugen på Karlstad, Örebro, Gbg? ja, ja vet inte.. :) ja vill iväg iallafall.

Ne nu ska jag se på Greys. Blir sängen efter det.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0