pancakes and studies.



Hallu

En väldigt väldigt vacker dag, solen skiner och löven har massa olika färger. Finns nog inget bättre promenad väder än detta. Så i eftermiddag blir det till att gå ut och gå... förhoppningsvis med Josse :) Igår kväll mådde jag inget bra, fick feber känsla och var bara allmänt dålig. Gick å la mig vid tio men sov inget vidare alls. Men idag mår jag mycket bättre, förutom huvudvärken som kom efter dålig sömn. Konstigt de där! Men jag tackar för att jag inte blir sjuk, dock känns det som att något är i kroppen och behöver komma ut. Vore ju skönt å bli kvitt skiten.

Igår blev det ett pass på crosstrainern, kondisen har nog bättrats lite iaf för stod i 25 minuter och det har jag aldrig klarat förut :P skönt å se att det ger resultat. Men idag blir det vila, har fortf träningsvärk i hela kroppen sen i måndags.
Har varit hos malpe å druckit en kopp kaffe innan hon börja jobba, å nu har jag gjort iordning en pannkakssmet :) yumie, blir det till lunch. Ska sätta igång å plugga strax, religonen måste jag bli klar med denna veckan.

Åååh förresten, jag fick G+ på mitt samhällsprov. Jag som var så nervös :) Jag är supernöjd kan ja säga. Känns riktigt riktigt bra. Nästa vecka är det religonsprov, efter det och inlämning av uppgifterna så är den kursen avklarad. Skönt det iaf! :) Det tar sig. Känner mig sjukt motiverad nu för tiden, så jäkla skönt verkligen. Jag gjorde rätt val som började plugga nu.

Vilken klätterapa till kattunge jag har här hemma, hon ska minsann sitta på axeln hela tiden. Men det är mysigt. Igår hade jag Wilma sovandes på axeln å Hugo i knät! Min lilla familj, haha. 



här är de sötungarna





Hoppas mitt smink kommer idag, mineral :)
så nyfiken på om det funkar täckande som de flesta säger.


XOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0