Lugg?


Godmorgon allihop!
Ligger kvar i sängen å myser, det är riktigt kallt i lägenheten å ja hör regnet utanför. Så jag valde att ligga kvar under mina varma täcken. Underbart! Har sovit bra inatt, så känner mig utvilad. Vaknade en halvtimme före klockan ringde som vanligt men det är nice, finns ngt värre egentligen än att störas av den där hemska gälla tonen? usch.

Jag har funderat lite på lugg, Jag är väldigt sugen på en sån där rak tjock lugg. Det är ju mycket jobb med det dock, men ja tycker ju sånt är roligt. Tror jag ska försöka mig på å klippa den själv kanske? spännande. Får väl se vad jag bestämmer mig för. Men något blir det iallafall :) Det är ju så snyggt med lugg, men alla passar inte i det.

 


Kanske något liknande som Rachel Bilson?



Vid tolv tiden kommer far min och hämtar mig och syrran, vi ska åka till skövde. Han har bokat synundersökningar för oss allihop. Han hade fått hem något paketerbjudande. Ska bli så skönt å få den kollad. Jag har ju känt av mycket huvudvärk och ansträngda ögon sen jag började läsa. Hade ett litet litet brytningsfest förra året när ja kollade. Men ja behövde inga linser eller glasögon för det. Tyvärr kan ju sånt där bli värre!

Annars blir det spinning eller gymträning idag, blir i eftermiddag istället efterssom jag ska iväg vid tolv. Måste hinna plugga några timmar innan det. För min fredag kväll ska vara fri från plugg :)

Nu ska jag dra mig upp, brygga en kopp kaffe och käka frukost!
Hörs senare!

XOm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0