Lördagmorgon.


morrn morrn!
Ligger å drar mig i sängen lite innan jag ska upp å käka frukost. Ska iväg å träna vid 10. Ska bli skönt, sen blir det bara plugg efter det, och vid fyra ska jag till catat. Slinga håret på henne, å Josse kommer dit ikväll me så ska vi se på film :) Mysigt lördag kväll. Känner verkligen inte för att festa.. två lugna helger i rad :) Men nästa vecka blir det party, Micke fyller 25 så det ska firas. Å sen är det halloween helgern efter det... så kan va bra å chilla lite nu innan!

Igår såg jag och olsson på Idol, kan inte säga annat än att jag är rätt nöjd med vem som åkte ut. Tyckte inte om Camilla alls faktiskt. Kändes verkligen som "den nya" Carola. Och det behöver vi verkligen ingen ny. Nej tack.
Dock gillar jag inte han Niklas heller, men om han inte gör något riktigt bra nästa vecka så åker han nog då. Jag tror starkt att Mariette, Erik, Tove och Calle kommer vara kvar tills islutet.

Snart kommer nog snön, brr man fryser ju ända in i själen redan. å man känner hur svårt det börjar bli att lämna sängen på morgonen. Men men det är ju bara för ett tag sen kommer våren och sommaren igen.

Blir nog till att gå till gymmet, och även till Catherine sen. Dels för att ja har verkligen börjat gilla promenader :) Och sen blåser det så fruktansvärt så cyklar man kommer man nog ingen vart :P Så det får bli å pälsa på sig halsduk å mössa å knalla iväg. mysigt å gå bland alla färgade löv.


Ska nog ta en sväng förbi secondhand butiken på vägen till gymmet, kika lite.


Ne nu ska jag sega mig ur min underbara säng, suck.
Xom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0