Life is what happens while you're busy making your excuses

Simple Plan - When I´m gone
Lika bra fortfarande! :)


Har precis pluggat samhäll ett par timmar, fick fan skrivkramp tillslut :P Lär mig lättare när jag skriver. Känns som det kommer gå rätt bra det här, ganska lätta kapitel. Annars har jag och Angie varit i skolan idag. Fick en del gjort med min hemsida! :) härligt när det går framåt.
Nu är jag bra trötter iaf, men blir chill framför tvburken och tidig läggdags. Imorgon blir det massvis med plugg igen!

Va hos malinO en sväng igår kväll :) välkommen hem igen! Jättekul å se dig så pigg & glad gumman! Vi bor ju grannar :) alltid kul med folk runt omkring.


På onsdagkväll ska jag leka kock :) Ska bjuda Ewe & Elin på lite mat. Dom åker ju snart, sååå avundsjuk är jag! Satt och kika på biljetter till GC förut, det finns massa billigt. så Jag hoppas ja kommer iväg innan jul! :)



neee nu blir det tvn

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0