Kreativ dag.

Gomorron.

Inatt sov jag hur skönt som helst verkligen. Underbart Ja tror jag behövde de.
Idag ska jag göra massvis med saker är tanken, Jag å syrran ska iväg å köpa present till min brorsdotter majken som fyller hela två år imorgon :) Får se vad vi kan hitta för kul. Sen ska jag hem å försöka få ihop något roligt födelsedagskort i photoshop. Så mkt roligare å få sånt än ett vanligt.. Ska försöka göra lite mer me designen på bloggen. Å sen känner ja verkligen för å göra mig fin idag :) Har typ inte sminkat mig å fixat håret ordentligen på jäättelänge. Men tills ikväll när ja ska till Trina på middag så ska jag fixa mig! Wei, använda min nya locktång tror ja!

Det är nog allt jag hinner med idag, måste kanske börja kika lite på vår samhällsuppgift också. Så ja iallafall har lite kött på benen, nu är det ju lov en vecka men det betyder inte lov för pluggnadet för min del. Ne massor att göra.

Kurserna är valda för våren:

EngB (halva kursen går jag denna terminen)
Matte B
Multimedia A & B
Php programering A B C
Näthandel B


Det blir en tuff termin :) But It´s worth the pain. ;P
Ska försöka hinna klart med webdesignen lite tidigare denna termin så ja kan smygstarta me php kursen.



Ne nu ska jag luska lite på födelsedagskortet här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0