I brist på annat att göra...

Så sätter jag mig med samhällsboken å läser på lite till provet. Försökte verkligen sova ut imorse, men nej då! Prick klockan 07.00 vaknade jag utan en chans att kunna somna om, låg å drog mig en halvtimma eller så sen gick jag upp å åt frukost. Har fixat med outfiten tills ikväll, blir nog bra iaf! inte lika grymt som vissa andras ;) men så gott jag kan iallafall! Blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men men kul ska det bli :) Haha, får ju hoppas folk förstår att man är utklädd iaf.

Ska va hos Catherine & Oskar kl 19, så det är mååånga timmar dit. Ska Käka hos bigsis klockan två, men ja är rastlös som sjutton. Så jag kanske skulle ta en promenad innan ja pluggar... det vore ju något :) i mina nya promenix skor... assköna verkligen! jo men så får det nog bli..

usch jag är lite nervös inför provet i veckan, jag är inte bra på att läsa till prov. Hemuppgifter och sånt kan jag, men att memorera å sitta o skriva ner allt på en timme osv, Inte lika bra! ahh, jaja jag får ju göra mitt bästa helt enkelt :)

Åå va skönt det var med spinningen igår, visst att det inte är den roligaste träningen. Men 45 minuter på den där jäkla cykeln och man är helt slut... och det känns förjävla skönt efteråt. Blev ingen step i veckan heller, är lite nojjig för knät. Det knäpper å har sig, så jag får se i veckan om jag kan köra ett pass. Ja vill iallafall pröva, det är ju så jäkla roligt! :)





ha en trevlig lördag :)


Förresten , håret blev jättebra Sandra :) tack så mkt för hjälpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0