Godmorgon i kylan.


Ligger kvar i sängen, det är så kallt man vill ju verkligen inte gå upp. Men snart måste jag..Hade tänkt köra pilatesen idag men känner att jag inte har tid till det, hela dagen dagen kommer jag att tillbringa hemma i mitt kök med Religionsböcker framför mig. Provet är på torsdag, och jag vill få så bra som möjligt på det! plugg plugg plugg. Men en liten promenix ska ja nog hinna med lite senare. Måste städa oxå, katterna e ju så gulliga å välter ner krukorna i köket, jord överallt. Suck, måste verkligen köpa dubbelhäftande tejp. Lillan har ju kommit på hur man kommer upp där med nu.


lgår körde jag å malpe ett funktionellt pass igen, lika kul denna gången. Ja längtar tills man klarar alla övningar, tills man känner att man förbättrat sig och orkar passet ut. Vissa av övningarna är sjukt svåra. Jag har ju inte mycket till balans längre tyvärr, så detta passet är ju suveränt för mig. Det blir till att fortsätta varje måndag :)
Josse kom förbi på en kaffe efter träningen, vi satt å kikade på utklädnader. Det kommer behövas två stycken nu :) En utklädnad till Halloween helgen då vi ska fira Angie! Och även en till helgen efter, då Emelie & Karro har sin födelsedagsfest/maskerad. Båda två ska bli skitkul. Fick värsta söta inbjudningskortet till maskeraden :) Tack tjejer, detta ser jag fram emot!

Såg att mina hörlurar till Ipoden har gått sönder, därför ljudet har varit så dåligt de senaste. INTE bra, måste köpa nya. Klarar mig inte utan min älskade musik. Har iof mobilen jag kan lyssna oxå. Får använda den så länge iallafall. Ååå jag är ju så otroligt sugen på att köpa ny mobil, MEN jag får inte. Helt omöjligt med en studentekonomi, och mer på kredit vore väldigt dumt. Så jag får glatt sitta å beundra dessa vackra ting på håll... haha, jag & mina mobiler, Gillart!

Ikväll blir det Desperata hemmafruar hos malpe. 
Nu ska jag käka frukost sen dra igång med städning....kan inte koncentrera mig med all skit runtomkring mig.
Hörs senare! 

XOm
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0