Gangsta´s in the house!!!

Haha japp, igår vart det så. Min outfit ändrades en tredje gång, och det slutade med att jag oxå blev svart. Vi såg verkligen ut som fem mörka gangsters. Josses outfit var klockren :P Gjorde oss iordning hos josse innan vi drog vidare till catherine vid sjutiden, där vart det drag. De var jag josse elin ewe catherine mickan och malpe. Catherine som våran pimp:P och malin tyvärr inte utklädd efterssom det blev i sista minuten...men vilket röj vi hade. Skitkul! Tog det dock väldigt lugnt med alkoholen, så var bara salongsberusad när vi åkte till björnes. Där var det dock inte lika roligt. Alldeles för mycket folk IGEN! Det är helt sjukt att dom släpper in så många. Usch, jag var iaf alldeles för nykter för att palla. Blev lite svängom på dansgolvet med min gangstas men sen gick jag och malpe hem. Haha det regnade, så jag såg bra rolig ut när färgen började rinna av :P hahaha.
Men det var skönt, tog en dusch när jag kom hem, sen vid två så låg jag i sängen redo för att sova :) Och det känns skitbra idag, mår jättebra. å ändå hade ja en superrolig lördagkväll. Så tack tjejer!

å snygga var vi ;P


Idag sov jag till halv tio för första gången på flera veckor känns det som, sju har jag vaknat andra dagar. så det var skönt å sova ut lite grann. Pappa och syrran har varit här å ätit mat nu på dagen, å nu ska jag slappa, sätta på en film tänkte jag...Får se om jag kanske drar till Josse ikväll eller om jag bara stannar hemma.. är lite sugen på en promenix faktiskt...blev ju mycket bättre väder nu. 
det blir det tuffa tag i veckan med skolan, jag har mitt första prov på torsdag.

Ne nu ska jag slappa


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0