Film&Mysdag

Idag har jag myst till det rejält. Imorse var jag i skolan och gjorde provet. Hoppas verkligen att det gick bra. Å nu är den kursen alltså avklarad. Så underbart... En sak mindre att tänka på. Gick till Pemsie en lite sväng innan jag åkte hem, va trevligt. Satt å diskutera lite utklädnader osådär. Längtar faktiskt :) Ska bli skitkul.


När ja kom hem vart jag helt slut, fortf hängig och sjukt trött. Så jag burrade ner mig i soffan med täcket och satte på "fast & furious" fjärde filmen, å jag måste säga att den va jääättebra. Åh ja vet inte vad det är med Vin Diesel. men damn he´s hot!






Efter den såg jag även på "my sisters keeper", väldigt rörande film med Cameron Diaz. Otroligt sorglig men vacker. Rekomenderas! Fast var beredd på tårar.

Nu börjar jag bli riktigt trött i ögonen.
Så jag säger godnatt och hoppar i säng med min Engelska Roman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0