Cashew and a glas of Wine.

Ja hade lite vin kvar sen helgen så jag och malpe tog oss ett glas var, som vi sitter å smuttar på nu :) Å cashew nötter till det. mys. Vid nio kommer Josse oxå, då blir det Greys.

ooops, det blev visst lite shopping på promenadrundan :P gick förbi stan å in på veromoda. Hittade en jättesöt skjorta på rean som passa jättebra till leggins. Så va bara tvungen, fy mig säger ja bara :P Skulle inte shoppa mer denna månan...men hittar man något så gör man :) Sen hitta jag gardiner å lite smågrejjer på funnyshopbutiken (som egentligen heter något annat)
När ja kom hem gjorde jag lite tacos, malpe kom å käka hon me.... vi håller på å tvättar oxå, skönt å ha de gjort!

Ååå jag fick ju hem mina prov på mineralsminket, det var skitbra! Känns inte ens att man har på sig något, å det täckte jättebra tycker jag. Ser naturligt å fint ut, så det kommer nog bli en riktigt beställning på lite foundation, concealer m.m. Så roligt med smink :)

Ne nu ska jag vara lite social här

XOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0