bamsefrukost!


Efter min morgonpromenad åt jag en stoooor frukost, med nybakta frallor och havregrynsgröt med kanel å lite sylt! Sååå gott, nu håller jag mig ett tag :P

Heeelloo
Igår blev det inte spinning, den var uppskjuten för någon specialtränare var där. Så vi testade på Funktionell. Skitkul var det, å jobbigt som sjutton! Så det blir nog det på måndag igen :) Kul å testa på något nytt med..
Anyway, vi gick hem och duschade sen kom malpe till mig. Så åt vi min supergoda tonfisksallad, va riktigt mumsig. Men ja mitt pucko glömde ha i ägg...jaja de får bli nästa gång


Idag blir det ingen skola för min del, ja ska plugga hemma. Katterna har gjort om min lägenhet till slagfält :P Måste hålla ett öga på dom faktiskt, Hugo har börjat tuffa till sig lite nu med så det kan bli farligt! ne, men känner mig lugnare om jag är hemma en dag till med dom. Senare ikväll sen blir det ett spinningpass om det finns några platser lediga. Igår vart det fullt, annars får det nog bli gymmet faktiskt. å ikväll ska jag å malpfisken ha myskväll med nötter å desperate.

Åååhh ja e nervös...får reda på vad jag fick på samhällsprovet imorgon! HOPPASHOPPASHOPPAS!!!!

Nu ska leta efter bra försäkring till mina katter! å sen dra igång me pluggandet... Religon, jag har fastnat lite är det värsta! men men de går nog.


Ha en bra dag!
XOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0