bad bad dreams

Hade en sjukt jobbigt dag igår, allt började med att jag sov dåligt. När ja vaknar går ja ut i köket i 1 minut och när ja kommer tillbaka till sovrummet har hugo pissat, å han sitter där brevid o ser så jävlig ut. Aja, de kom bara på lakanet och överdraget, som tur var inget på mina täcken. vet inte hur många ggr ja har tvättat allt nu! Hamen, satt vid datorn i köket senare på dagen. Och han går upp i fönstret o välter ner en kruka mitt framför ögona på mig. då brast det verkligen...tårar kom av ren frustration! så hela dagen gick ja runt å kände mig nere o grinig :/ så stängde in mig och kollade på "firedup", som faktiskt fick mig på bättre humör. Rätt rolig film :)

Idag ska ja iaf ner till apoteket å köpa någon som heter feloway, som tydligen ska göra så att katterna blir lugna hemma. Hoppas det funkar! Ringde även Tassarnas igår och de sa att han antagligen har testosteron kvar efter kastreringen, å att de e därför han fortf kissar i sängen och är så vild. får hoppas de, han e allt lite udda herrn här hemma.

Anyway, gick upp vid sju idag...utvilad, inatt sov ja rätt okey faktiskt! Ska ner o hämta min tvätt från igår om en stund, va inte riktigt torrt än, jävla skit torkskåp alltså. Sen vid halv tio tänkte ja dra ner till gymmet, antingen köra ett spinningpass eller så blir det gym.

Imorgon blir det partye :) fast kommer ta det hyffsat lugnt,
med utklädnaden å allt skulle de ju se ut om man va kanoners :P


Ne nu ska ja fortsätta äta mina flingor.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0