Sparkle in the eye

It´s time to get it back!


Söndag, ligger i sängen och drar mig. Är verkligen inte helt hundra i kroppen, fick feber i går kväll och frossa inatt. Det är bättre nu på morgonen, men nästan så jag hoppas jag blir sjuk nu, har gått och känt mig halvkrasslig i evigheter. Det bryter aldrig ut, bättre om det bara kommer så slipper man det sen.

I går var tanken att jag och Angelica skulle ha myskväll, men efter en lunch på stan med becca och michelle ändrade vi oss. Haha, som vanligt blev vi bra sugna på utgång. Dock var det nog inte menat för mig..för febern satte in innan jag ens hunnit göra mig klar. Så jag var smart nog att stanna hemma. Slängde mig i säng och kollade på The Proposal, helt okej film. Sen släckte jag vid elva.
Idag ångrar jag verkligen inte mitt beslut att stanna hemma.
Ska snart lägga mig och läsa lite Engelska, skriva klart reccensionen. Blir till att laga lite middag efter det, och bara vara hemma och kurera mig idag.

Pratade med pappa förut, och vi ska fira jul ute i stugan i år. Gud va mysigt det skulle vara med snö då! Man kan ju alltid hoppas, men det kommer antaligen inte komma då :( Men blir mys där ute iallafall! Ser fram emot det..

Tiden har verkligen sprungit i väg det senaste halvåret, eller egentligen ända sen jag kom hem till Sverige igen. Det har gått alldeles för fort. Sommaren gick alldeles för fort!
man hinner knappt med




thoughts all over the place'


Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack för din röst :D

2009-11-29 @ 23:27:59
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig! puss

2009-11-30 @ 22:21:40
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0