Same old brand new you!

Halloj!

Äntligen fredag och helg :) Härligt.
Försökte sova ut idag men vid åtta gav jag upp. Gick inte mer, men tror ja har sovit ganska okej inatt faktiskt. Igår kväll låg jag i sängen hela dagen verkligen, såg på vampire diaries å bara tog det jävligt piano :) Skönt det med ibland måste jag säga.
Idag så ska Angie komma hit vid tolv, vi ska fixa hennes hår. Sen blir det Idol mys med henne å molly ikväll, dricka lite gott vin å sen en sväng till buffalo. Perfekt fredag :)
Men imorn blir det ingen utgång för min del, har jag nämt jag är trött på björnes?:P haha

Så imorn blir det nog bara film å mys skulle jag tro. Å söndagen blir det boxning med angie! Äntligen ska vi komma iväg på de. Wey!!!

Så stolt över Angelica, som nu har klarat av sina kurser till bestämd tid. Och dessutom har hon fått kanon betyg; 3 MVG å 1 VG. SUPER. Så jädrans bra gjort babe <3 Love you.


Ne nu ska ja diska å fixa lite här innan hon kommer....


Ha en trevlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du frågar aldrig om ja vill boxas :( förut boxades du me josse å nu ska du boxas me angelika ja har aldrig nån att boxas me :(

2009-11-20 @ 16:57:54
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0