Just a little bit more

Tjena,

Sitter just nu å småler åt mina småttingar som springer runt som två huliganer här hemma, SOM VANLIGT! Wilma har problem att ta sig upp på fönsterbrädan å hennes försök får mig att skratta så ja tjuter :P Ho är ju för söt!
Sitter med böckerna framme, så snart ska ja sätta igång å läsa lite om Sudan. Å så blir det lite Engelska efter det. Det känns att det börjar närma sig slutet, så nu är det hålligång som gäller!

Helgen var kanon! I fredags åt vi middag på buffalo för att fira vår angelica, gick sedan vidare å drack ett par öl på mumma. Supermysigt vart det! Lördagen var det äntligen dags för den efterlängtade maskerad/födelsedagsfesten för Emelie & Karro. Jag å Josse drog dit som DiscoSisters :P Det var drag kan ja säga, haha! Riktigt roligt. Förvånad över att ingen ramla å slog halvtihjäl sig i den där trappan dock:P Vi klara oss.
Det blev iaf björnes, inget vidare där som vanligt. Jag får nog helt enkelt inse att ja inte gillar stället längre...varför gå dit å slösa pengar? Ne det var nog sista gången på ett tag iaf! Förhoppningsvis öppnar ju statt snart.
Det blev tidig hemgång så ja mådde rätt bra igår :) Trött som en get bara...

Men nu är det måndag, och ännu en ny vecka. Det går ju så otroligt fort...tiden bara rinner bort. Å man hinner alldeles för lite känns det som. Inte långt kvar på denna terminen nu så blir råplugg! Ikväll blir det förhoppningsvis ett funktionell pass :) riktigt kul!

Åååh nu måste jag ringa min hyresvärd ja, va nära på å glömma. Min spis & ugn har ju slutat fungera. Så om ja inte vill leva på mackor resten av veckan får ja nog ta tag i det :P


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2009-11-10 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0