Jobba :)


Yes idag ska ja jobba, äntligen fanns de en plats ledig. Får väl hoppas de går bra, känner mig lite ringrostig!
Men de ska nog gå bra.

Helgen blev inte som den skulle alls :P inte för min del.... I fredags fick ja reda på i sista sekund att det var personalfest, så de va bara å dra sig iväg till Loppan å köra igång. Förfesta där sen drog vi till bowlan, käka å drack.. sen blev de björnes vid tio typ :P haha, fyfan vilket drag vi hade alltså. PEC gänget! Men annars var de rätt dött på björnes, som vanligt en fredag.

Dock blev ja jääkligt bakis i lördags, vilket ja inte skulle bli :P jäkla Loppan å de andra.. som tjata me mig ut hahaa. så dålig som ja va i lördags har ja nog aldrig vart... man brúkar ju kunna dricka bort bakfyllan, men de gick ta mig fan inte. Ja börja me en grogg vid halv tre, å fortsatte... vid nio gav ja upp alltså... de blev sängen å vila medans de andra fortsatte å festa.. usch kände mig skitdum men men , de händer väl alla någon gång ;) ja brukar då aldrig banga en fest hahaha.. men när ja vakna var det typ 1000 ballonger i mitt kök, färgglatt å vackert.. hahaha!

Igår kände ja mig ärligt talat oxå bakis, så ja angie becca o molly låg i soffan heeeela dan å bara softa. Blev två filmer på kvällen oxå. Mysigt... fan de e såna där låtsas spindlar typ överallt :P uuuusch. hoppar till så fort ja får syn på någon ja missat ta bort..


hamen, så kan de gå när inte haspen är på! :P

nu ska ja blåsa håret å fixa mig sen blir de promenad till jobbet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0