I want to go back..

Saknar folket å värmen på GC som en tok.
Vill tillbaka, och helst nu med en gång! Suttit å kollat efter flygbiljetter i ett par månader nu. Förra veckan fanns de sjuuukt billiga. men vad gör man när ekonomin ändå inte tillåter att man åker.. Ne ja får hoppas det fortsätter komma in billiga biljetter, å försöka spara lite nu efter jul, så jag iaf kan komma iväg ett par eller tre veckor! Vore så härligt.

idag är det lördag :) å jag har bestämt mig för å strunta i statt.. så ikväll blir det mys med angelica. Vi ska laga något gott å sen blir det ett par filmer. Ska bli mysigt! Fast nu på dagen ska jag plugga...å ta en tripp ner i tvättstugan å se om de finns tid. Behövligt!


Mariette åkte ju igår, men ja tror vi kommer höra mer från henne...underbar röst! Gillar henne starkt. Så tråkigt men alla fyra är ju jättebra. Men ja tror att Erik kan ha störst chans att vinna faktiskt... å det är han värd oxå för den delen. Han e grym!
spännande.

Hepp om man skulle dra sig ur sängen å göra sig lite frukost då kanske
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0