Fredagsmys.




Har precis käkat köttfärssås å spagetti. Å nu sitter jag här å chillar lite innan ja ska sätta igång å plugga. Har inte gjort så mkt idag. E rätt seg faktiskt...Men ett bad ska jag ta idag å sen ikväll blir det Idol å mys hemma med mig själv. Skulle egentligen till Josse å se på Idol, men känner faktiskt för å bara vara hemma :)
I veckan har det varit plugg, Bio ( new moon ) å spontan utgång... New Moon var jättebra, inte på samma nivå som ettan men fortfarande underbar. Vackrare filmer får man leta efter! Sen blev vi lite sugna på ett par öl, så vi drog upp till Gottan först, satt å tjöta massa skit å kollade lite på Michel jacksson filmen This is it. Blev buffalo och sen efterfest faktiskt :P haha de var några år sen man var på efterfest en onsdag tror ja.. Men det var kul!

I helgen är det ju statt, och jag ska inte dit! Det var meningen först...men jag har verkligen inte tid eller pengar till det. Så det får bli lite film å mys hemma imorn kväll.. tänkte även göra hemma gjord thaimat eller något annat gott med kyckling. Blir en trevlig helg i vilket fall, träning imorn och på söndag ? Har lite ont i halsen så får hoppas det inte bryter ut till något mer :)


Har ändrat bloggen igen... :) Nöjd faktiskt.. lite kvar å fixa med.

ha en trevlig fredag allihop!

 


Min fina Wilma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0