Dream BiG

Keep on dreamin'

Sitter här å knaprar på ett äpple å ska strax fortsätta med min Engelska. Måste bli klar så jag kan skicka in det imorn. Å nästa vecka har jag Engelska prov... får se till å inte festa för hårt på lördag så ja kan börja plugga på söndag :P

Ikväll blir det då New moon, äntligen. Tillsammans med angie...ska bli mys!
å imorn blir det förhoppningsvis lite skövde å husaren... Syrran e shysst å hämtar mitt i natten :)
Ska bli kul å bara komma utanför stan lite, träffa lite annat folk å ha kul med mina babes.

Har varit å stor handlat idag oxå, å betalt alla räkningar. Får se vad det blir över på kontot.
å imorn förmiddag blir det ett gympass skulle ja tro... skööönt, å lördag blir det power
så härligt!


eh, har inte mkt å skriva!

see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0