träningsvärk


Haha, japp...helt sjukt ont har ja i låren. Tränade power igår, la på lite mer än ja brukar för att utmana mig själv. Va precis på gränsen att ja inte orkade. Men man ska ja pusha sig själv så :) Efter träningen var jag hos malpe och kikade på CSI. Helt underbart att ha henne som granne, Satt o solade på min balkong på dagen... superskönt!
Imorse gick jag ut på 1 timmes morgonpromenix vid halv nio lite drygt, ätit frukost nu och ser på greys reprisen. Gud va skönt det är när man bara kommer upp och ut på morgonen.. Ska försöka lägga mig lite tidigare på kvällen så blir det lite enklare.
Annars på schemat idag, ska över till syrran och hämta hennes damsugare snart, skulle även behöva låna hennes mopp. Min gick ju sönder i gamla lägenheten och min damsugare är så kass. Men det behöver städas här inne, tro mig!
Angelica kanske kommer förbi på en kopp kaffe, sen ska jag träna spinning ikväll..oh det kommer bli jobbigt, har ingen kondis. Men den ska komma tillbaka nuuuu.. och ikväll kommer lilla sandra hit och ser på desperate med mig :) myspys.
förresten, jag ska skaffa katt :) Har aldrig haft en egen, och har bott själv i så många år nu. Ja känner jag vill ha en liten kisse som jag kan mysa med. Någon att ta hand om... hihi. jag trivdes jättebra med nemo som ja hade 3 månader i höstas, så det ska nog bli bra. Vet inte riktigt hur ja ska göra, finns inte så mkt kattungar just nu.. men ja ska ha en katt iaf :)


På lördag ska jag angie babe och molly festa till det lite hos mig. Blir nog en flarra vin iaf. Har inte ett överskott på pengar just nu, efter att ha handlat massa kött o kyckling till gi maten ja gör. Dyrt, men det är värt det i längden. Sen måste ja ha råd med kattsand och kattmat :) Syrran har ju alla kattgrejer som kattlåda, matskålar, klosax mm... så det behöver jag inte köpa förens ja har råd med de. Ååå ja vill ha en liten nuuuu...


Hamen om jag skulle ta o kila över till syster och sno hennes damsugare dååå


puss marros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0