Snart är sommaren här!

godmorgon

Guuud, vad skönt det är att börja halv fyra hela veckan. Jag gillar inte att ställa klockan o stressa iväg tidigt på morgonen. Som tur är behöver jag bara göra det varannan vecka. Sover fruktansvärt kasst nu med, dels för att någon av mina grannar har problem med sina rör när de sätter på kranen, det låter som någon står med en motorsåg vid örat på mig. Mitt i nätterna o imorse blev jag väckt 05 och ännu en gång vid 0630. Ja får ju nästan hjärtinfarkt. Har ringt till hyresvärden så hoppas de kan lösa det.
Sen är ju min lilla bebis igång mitt i nätterna med, leker med minsta lilla grej han kan hitta. Men han är så söt, så han får leka hur mkt han vill min lilla goding. Han har blivit jättejättemysig, ligger hos mig hela tiden o sover. spinner som hjul. Får hoppas det går bra nu när jag ska vara borta ca 6 timmar ikväll.

Helgen har varit bra, jag tog det lugnt i fredags och sen festade jag och nathalie mfl i lördags. var mycket trevligt att festa med min babe igen. Vi är helt enkelt bäst ;) Va hos nathalie först, sen drog vi till Ewa. De andra gick ut sen, men ja mötte upp syrran o hennes polare så gick vi till mig o spela lite spel o drack äcklig likör. ;P Jag mådde hyffsat bra igår men det kändes allt att man druckit.
Ser fram emot en vecka med jobb. Så skönt att komma igång. Dröjer väl några dagar sen vill man bara att det ska bli helg igen. Man får väl hoppas det blir bra väder så man kan få lite färg i veckan med. åååå jag vill bara att det ska bli varmare så man kan baaaaaaaada!

Kanske tar en tripp ut till min käre far i helgen, få lite grillad mat och skratta åt pappa efter han tagit ett par glas vin :P Han är för rolig den "gubben" :P Annars blir det nog ganska lugnt, fast så säger man alltid när det är måndag. Sen börjar det närma sig helgen o då drar festhumöret i en. Hamen, man får ta det som det kommer.


DÖD ÅT DJURPLÅGARE!
Och till alla som bär päls, vad fan tänker ni med? Jag ryser av hat och ilska.
Ta en titt på videor som finns på nätet. vad de gör med de stackars djuren.
Låt dem få ha sin egna päls kvar. IDIOTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0