Right round.


härliga känsla, så glad nu.


Helgen, i fredags gjorde jag inte mkt. Jag tog det lugnt och laddade för lördagen. Som blev bra slirig :P Jag angie och molly började med att äta lite gott, sen satte vi igång med alcoholen.. Josse Frida och Jocke kom hit, sen även Elin.
På statt, jaa..va hände där? haha, vet att ja och angie satt och prata med Jesper. Sen är det rätt svart. Usch jag gillar inte riktigt när det blir så... Ne nästa gång ska jag ta det snäppet lugnare, komma ihåg allt vill man ju iallafall.
Söndagen, igår alltså...var ja bra dålig, så sov nästan hela dagen. var nära ja missade onetreehill. Fy de får man ju inte, så pallra mig upp sen la ja mig vid tio igen. Sov dock inget vidare, har drömt en hel massa konstigheter. Vissa saker kändes verkliga. kanske flashbacks sen lördagen?:P haha.



Nu är jag iallafall på topphumör, jag ska sätta igång med städningen och diskning. Slänga in en tvätt där nere med. Det ser ut som fan här hemma.. alla glas är skitiga i stort sett, massa flaskor överallt. Ja det är väl sånt man får ta när man har fest , men måste säga det va bra mkt lugnare här hemma mot vad de brukar vara iallafall. Nu blir det inte fest hos mig på ett par veckor iallafall. Har ju inte haft en riktig inflyttningsfest med alla mina pärlor än, så kanske blir helgen efter min kisse kommit. får se lite längre fram. åå ska bli så mys med min lilla bebis här hemma.. längtar jättemkt!

I morgon ska jag finslipa på mitt personliga brev, sen be pappa skriva ut det och komma förbi med dom någondag. Ut o söka jobb! Jääättekuul, eller inte men ett måste. Tänkte träna power och möjligtvis spinning imorgon. Sen blir det nog lite box med josse och mer power :) weiho.

pussmarros


such a relife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0