lite småsliten sådär...

..jaa det har varit en hård vecka. Har inte mått jätteokej i början av veckan heller..
Hade lite grillparty hos mig i torsdags, mkt trevligt. Aftonen slutade på björnes med mina
vapen dragare Elin Josse Och Catherine mfl. skitroligt hade vi där iallafall!
Sen bar de vinglandes hemåt.
Igår vart malpe här heeela dagen, påå min älskade balkong. Ja pallade inte
att sitta i värmen så mkt så blev vila i sängen för min del. puh bakfylla e fan riktigt jobbigt

ne nu ska ja va nykter idag, med malpish. Står nog grillning på schemat.
Imorgon ska ja va duktig, storstäda hela lägenheten och träna spinning / abs.
Härligt, ja måste verkligen dra ner på ciggen, o upp med träningen. Min kondis är
noll. helt otroligt vad festlivet kan ställa till med, iaf ett ganska hårt sådant då.

men ser fram emot en nya vecka med träning o jobbsök.
jag är motiverad!


puss

Kommentarer
Postat av: Hulda

Älskar Dig!

2009-05-03 @ 13:20:22
URL: http://mizzbruise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0