känner mig inte helt hundra!

nee, jag är skakig och trött som en gnu. kan inte äta heller, usch.
Skriver lite kort... har vart på PEC idag, ska börja på måndag prov i tre dagar sen får ja se om ja får de.
men det hoppas jag.
Igår vart det lite vin hemma hos sandra, tillsammans med elin. Var en trevlig kväll
massa prat och mys till gammal go musik. thank uuu babe

Helgen blir lugn, imorn blir det kubb och eurovision hos jossan min.
Och på söndag ska jag till far min, blir lite käk och så.
ska bli trevlig, känns som de va längesen jag träffa min kära fader.



ne nu ska jag slänga mig själv i säng och hoppas jag mår bättre imorgon.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Catherine

söt du är marre! ja vi måste verkligen ses snart, känns som det var evigheter sen! pusss

2009-05-19 @ 23:07:53
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0