Ibland blir jag förvånad

mm, så är det. Men men, jag har några riktigt goa och underbara vänner som
visar uppskattning och som älskar mig för den jag är. 
och jag ÄLSKAR er av hela mitt hjärta. Ni är verkligen guld värda.
You know who you are!
all kärlek till er.


Snart ska jag fixa iordning mig lite, sen kommer josse babe och hämtar mig. Vi ska åka och storhandla på willys
och efter det åka o luncha någonstans. Kul, alltid lika trevligt att umgås med henne! :)
Sen vid halv fyra börjar jag ännu en arbetsdag. Men tiden bara springer iväg på jobbet, då jag har otroligt roliga arbetskamrater. Slutar ju inte förän nio ikväll så blir bara lugnt.
Men imorgon, då ska jag Elin och lilsis dra till pappas sommarstuga. Sola bada(?!) och grilla sen framåt kvällen. Det slinker nog ner några glas vin där med skulle jag tro. Sen bär det av emot stan, hem till min kisse o umgås med han lite innan jag drar vidare. Vet inte om jag är så sugen på o dra ut, eller jo jag är väl det. men vet inte om ja e så sugen på björnes dock. Hamen, det blir som det blir helt enkelt.

Min underbaring springer runt här o leker, nu sover han hos mig hela nätterna. Ligger i min famn gör han. Såååå underbar, man kan ju inte låta bli o bli helt förälskad i han. min gooos.

Ne om man skulle ta och sätta på sig ansiktet kanske.. o dra i håret , så man ser presentabel ut iaf! :)


ha en bra helg i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0