Härlig dag!

Hallo,
idag har jag suttit på min balkong i ett antal timmar tillsammans med Elin. Har vart riktigt skönt faktiskt, äntligen. Nu kanske det håller i sig! Man kan ju hoppas på det iallafall.
Annars så har jag diskat, lagat mat och försökt mig på att damsuga med min cpdamsugare. Det gick inget vidare kan jag berätta... den är verkligen helt fucked. Jaja, jag får helt enkelt vänta tills det blivit lite skitigare sen dra upp till syrran o låna hennes. Men att konka runt på den upp o ner för trapper är inte heller vidare kul, men framåt helgen blir det storstädning iallafall.
Har faktiskt tänkt jag ska ta det helt lugnt i helgen, ingen alkohol i vilket fall! Någon som vill va nykter med mig på lördag?:) pleeeaaseee. Haha, man kanske skulle ta o gå in nykter på statt för en gångs skull. Elin och Nathalie vart ju de i lördags, kan tänka mig vilka skratt man får sig.

Ikväll ska jag ta mig en promenix ner till nautilus, träna ett pass power..sen knalla hem igen. Äta någon god kvällsmat och sen ta ett låååångt varmt bad innan Desperate housewifes börjar. Kanske kilar över till malpe och kikar på det, det är ju det som är det perfekta med att ha min malpe som granne =)

Imorn ska jag väl soooola lite till om vädret tillåter. Sen blir det Boxning på kvällen med min käre vän Josse! Ska bli riktigt nice. Torsdagen, kommer elin hit en sväng på förmiddagen, sen ska eftermiddagen spenderas med sandros :) förhoppningsvis på min balkong i den stekheta solen!

jao så ser det ut!


pussmarros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0