En liten Hugo?



Detta är min lilla kisse, som jag ska hämta om ca två veckor... Tror att han ska heta Hugo :) weii. sötnöt!





Suck, fortfarande skitväder... usch jag hatar det, jag vill knappt sätta foten ute, gillar verkligen inte det här. Ikväll blir det iaf mys och ett glas vin med lillsyrran. Trevligt med lite sällskap. Längtar tills imorgon, då blir det party med molly och angie...kan hända det blir statt innan elva, något annat har jag inte råd med. Kanske bara blir till o festa hemma. Kul ska det bli iallafall..
Pratade med min käre vän jenny förut, hon ska kika på campingar o så på öland för midsommar. Kan hända det bär av dit isf, hoppas att våra norska vänner kan komma med isf. Träffa Ida med :) weii, miss u all! Saknar GC nu kan ja säga, spec när vädret e så skit.. ser nya bilder på facebook hela tiden. då saknar man lite mer..

hepp ja ska väl ta mig ett bad och så innan syrran kommer ikväll, sen blir det soffan resten av kvällen. kanske är något bra på tvn. we will see..


catherine har dansuppvisning imorn, måste jag se :) sen kommer ju angie o molly på eftermiddagen så ska vi laga lite kyckling och så, sen drar det igång. på med massa bra musik bara o köööööööööör!!!


puss marros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0