Dom där jävla rören!

Grannens rör går mig på nerverna!


Kom precis hem från jobbet, har gjort något med min fot. Svin ont gör det! får gå på tårna. suck, alltid är det något.
Imorn o fredag kvar, sen är det heeelg. Åå på lördag ska ja o elin åka till pappa o sola, bada o grilla. mums, det gillar vi. sen blir det nog fortsatt party i stan.

trivs superbra på mitt jobb, alla e så otroligt goa! Längtar tills personalfesten ;) blir nog riktigt roligt.

Nu sitter jag här med min gnälliga hugo i knät. sötast i universum är han, Lite crazy sådär oxå. hihi.

ne nu ska ja prata lite skit med min josse :) sen blir det sova tidigt.
kanske ta o läsa lite ur min bok, blir ju aldrig utläst annars.

pusspuss!


everything feels great! woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0