Deprimerande väder..

Jag tog mig en liten sovmorgon idag, och tur är väl det. Drog upp persiennerna och vad ser jag?! Grått, regnigt och jävligt. Fysjuttong vad tråkigt det är...depphumör direkt. Så ska hålla mig inomhus tills träningen ikväll. Bara mysa framför tv:n med kaffet. Kanske ska sätta på "The curious case of Benjamin Button" som jag har på datorn. Den ska tydligen vara väldigt bra.
Igår var jag med Angelica nästan hela dagen. Var riktigt trevligt, malpe kom över på en kopp kaffe också.
Fick skippa träningen igår, fyfan vilken träningsvärk jag har haft. Och har fortfarande, jag har nog aldrig haft så ont av de tidigare. De är hemskt, men idag måste jag iväg.
Imorgon blir det lugnt, men på lördag ska jag festa med min angie och molly. Ska bli riktigt trevligt, blir nog ingen utgång iallafall. Men man ska inte säga säkert...man vet aldrig vad som händer när man har lite alkohol i kroppen.
Hoppas verkligen att vädret blir bättre tills dess.

Hamen nu ska jag burra ner mig under täcket här i soffan!


puss marros

Kommentarer
Postat av: Angie

Imorn e det FEEEEST!! Längtar! PUSS! <3

2009-05-08 @ 16:23:10
URL: http://angieheterjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0