tomt!


Jaa, att det kan bli så tomt. Usch, riktigt jobbig kväll igår, ja hade hemlängtan som tusan. Har fortfarande. Saknar mariestad, min familj, vännerna. Och så har min roomie Ida åkt hem. Hon åkte imorse. USch, jag saknar dig redan gumman. Så jävla underbar tjej, e så glad att ja träffat dig gumman. Ja kommer till öland i sommar o då ska vi festa :) OCh du måste komma till mariestad. Hoppas resan går bra!

håller på o packar o har mig, ska flytta ikväll nu.
Jenny kommer hit och hjälper mig med packningen. Har massa mat som ska med också.
Det blir förmodlingen utgång ikväll, ja behöver ha lite kul känner ja.

Vi gick iaf till Chinatown och åt kina buffé igår. Det va skitgott, man fick äta hur mkt man ville, sen även av efterrätter då. Va bara o ta. Så vi rullade i stort sett därifrån efter det. Jag och Ida tog en taxi hem och satt och chilla tillsammans bara. Blev tidigt i säng. Runt tolv tiden skulle ja tro.

Har föresten fått se bilder på lägenheten jag fått i lundbergs. Jättefin faktiskt, och stor. vet inte riktigt hur ja ska fylla ut allt med mina grejjer :P haha, men de får väl lösa sig. Lilsis ska få hjälpa mig inreda. det är hon så bra på! Men de blir nog vackert. Det bästa av allt är ju att jag har balkong. :) Där kommer de spenderas ett antal kvällar i sommar med en flaska vin och goda vänner. längtar....svenska sommaren ja älskar den.
Nathalie, du vet ju hur kul vi hade förra sommaren?! denna ska bli ännu bättre. =)

om ja skulle ta o fortsätta grejja lite här då. En del kvar att göra.
usch så tomt det är.

det går över.


'

Hahahahahahahaha, störtskön. checka in cigg paketet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0