Sista Dagen på jobbet.

Jaaa...idag var det sista dagen på jobbet. Så nu är ja ledig en vecka innan jag åker. supernajs. ska bara njuta till fullo av varje dag. Ikväll blir det skumparty på Seven. får väl se hur den kvällen slutar. kanonkalkon. :)
Ska till amadores ngn dag oxå, fin strand vid puerto rico. Ska även hyra bil o dra upp i bergen hoppas ja. dock vet jag inte om ja har ekonomi till detta men ja må ju nästan offra de faktiskt. De kommer ju bli lite skillnad i sverige mot vad de e här. Cigg, alkohol, inträden. Ja de har knappt kostat mig något de senaste 3 månaderna. Men i sverige kostar det ju skjortan. jaja, de löser sig alltid ! =) 

ne nu ska ja fixa mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0