karneval.

jaaa... da har min mage skarpt till sig antligen. mar battre nu.
gick med i karneval taget i lordags. de va sjukt kul. de kallar ja en riktigt karneval. det har ar ju 2 storsta karnevalen i hela varlden tydligen. ashaftigt. ja va utkladd till djavul. :) fylla vart de oxa. mina kara roomies har vart konstant fulla hela helgen. haha helt otroliga e dom som orkar.. ojoj. Jenny fyllde 20 i lordags med :)

o den 10 april fyller jag 22 :) sa blir mkt fest helgen efter ja kommer hem :) hoppas ja! wei.

usch ser inte fram emot flygresan dock. ja hatar o flyga. men men de gar nog bra!

nu ska ja snart jobba..

hade sa bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

jaa det ska vi verkligen ha! så glad att du är hemma under sommaren!! är det vecka 15 du kommer hem?? isåfall är jag ledig den helgen!! jihoo! saknar dig med!! nu får du allt komma hem!!

2009-03-23 @ 13:29:38
URL: http://emsy87.blogg.se/
Postat av: emelie

gumman är det vecka 15 du kommer hem??:)

2009-03-25 @ 08:39:51
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0