Då var det klart!

Hallåå.

Ja, nu har jag bokat resa hem. Den åttonde april, kl 20.35  landar jag i sverige. Och det är två dagar innan jag fyller år. weiho. Den helgen blir det fest kan jag lova. Har jag inte helt fel så är det väl påskafton på lördagen där oxå. Weoho.
Det känns rätt bra faktiskt, att det är klart. 3 månader exakt kommer jag ha varit här nere :) de känns som en evighet.Tiden går så fort. Jag har så roligt, men jag saknar att leva ett normalt liv. Jag har festat, solat, badat och träffat hur mkt människor som helst. Men ja börjar redan tröttna på det livet. iallafall just nu. det är ju iof första gången jag är ute såhär och reser. Så tre månader första gången tycker jag är helt okej iallafall. Jag är stolt över mig själv :)
Men ja ser fram emot att inreda min sjukt vackra lägenhet i mariestad. träffa mina underbaringar.
Bara gå o sätta sig på ströget o ta en fika o tjöta skit. Gå till statt, haha trot eller ej, ja saknar faktiskt statt. ni hör ju, hemlängtan som bare den.
MEN jag vet självklart att allting är samma hemma. Att efter två veckor kommer jag att längta tillbaka till gran canaria . Men så är det alltid. även om ja e borta ett halv år eller två månader. Så kommer ja alltid att längta tillbaka. Detta är det roligaste jag gjort i mitt liv. och ja kommer alltid ha med mig de.

Det ska ändå bli skönt o komma hem. Mariestad är ändå de enda riktiga hemma för mig. än så länge iaf.


nu ska ja packa resten. flyttar ikväll, till jenny o kristin!

pussipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åttonde januari??

2009-03-08 @ 22:42:36
URL: http://malpe.blogg.se/
Postat av: emelie

du menar 8 april=P du har skrivit januari..hihi

2009-03-09 @ 12:21:36
URL: http://emsy87.blogg.se/
Postat av: emelie

marre, den 8 april var det va:P

2009-03-09 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0