Underbara söndag :)

För en gångs skull känns de helt underbart me söndag... solen skiner. fåglarna kvittrar. Sitter ute med datorn på balkongen, me en kopp kaffe och en cigg. Slängt in en tvätt med. Så idag kommer ja sitta o steka på balkongen
o pappa har hittat en bad n baden hemma som ja ska få :) då sitter man ju lite bekvämare med.
så köpte ja en bra bok igår med:D
känns helt underbart att inte vara bakis, ja gick o la mig åtta igår.. så idag är man utvilad! :)

Gud va skönt att jobba eftermiddag i veckan. ska sola hela dagarna tills jag ska jobba.. färgen har verkligen börjat försvinna.

Så då har man en till helg att se fram emot, personalfesten på lördag :) ska bli hur kul som helst. haha skandaler kan ja tänka mig. hoho, ne ja ska inte skämma ut mig iaf! haha fyfan för o komma till jobbet på måndagen isf... usch...


hepp nu ska ja fixa mig lite frukost.

hoppas alla hade en bra midsommar!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0