Underbar helg!

Yes, i fredags jobbade jag ju till nio så blev inte mkt mer än soffan o tvn när jag kom hem. Upp tidigt lördag morgon för att åka till skövde med Elin och syrran, sprang runt där ett par timmar. Sen åkte vi med pappa ut till sommarstugan. Vi drog ner till vristulven för att steka, och vi tog även årets första dopp i sverige. svinkallt, men det va skönt. Sen grillade vi hamburgare, satt o skratta och hade allmänt trevligt tills det var dags att åka in till stan. Åkte hem och gosade med min bebis ett tag och fixade mig sen tog jag cykeln till nathalie. Festade och hade oss som vanligt, vid tio tiden cyklade jag och catherine hem till mig, satt och drack och snackade . var mkt trevligt :) Man blev dock rätt slirig på slutet. Så igår mådde jag inte direkt bra, fy sjutton.
Och inatt, har jag spytt två ggr ( intressant o veta va?:P) Inte sovit mkt, har sån kramp i min mage. Vet inte om jag kanske åt något konstigt igår, eller så är det maginfluensa? uuuhh, så jävla jobbigt. Har ju hållt mig frisk nu sen jag kom hem. Men nu va de tydligen dags igen. Hamen, ska försöka få i mig lite vanilj yogurt....hoppas jag blir bättre framåt dagen så jag kan jobba.
Är så jävla glad att jag fått de här jobbet, det känns helt underbart. Underbara människor som gör det så lätt för en att gå till jobbet, fan nästan längta. Har otroligt kul när jag är där :) Jag ser fram emot personalfesten den 27 juni. wei!!!

Annars i veckan har jag väl tänkt jag ska träna lite power och box. Sen även någon dag springa upp till syrran ännu en gång för att låna hennes damsugare. Måste inhandla en nästa månad. Det ser ut som fan här på golven.. de blir ju mkt skitigare när man har en liten kattunge som gärna skvätter ut mat o kattsand överallt. meeen han e så söt, så det gör inget! :)  min bebis.

Snart är det annelies student, weiho. Ska bli superkul, helgen efter det är det midsommar. Även det kommer bli super, Har nästan helt bestämt mig för att hänga med pappa o dom, vi va där förra året och då hade vi grymt kul. snapsvisa efter snapsvisa. haha... Jo men känns som det kommer bli bra, sen är det ju som sagt personalfest helgen efter midsommar . så det kommer bli mkt nu, men roligt kommer jag ha!

Jaja, ne nu måste jag försöka trycka i mig något att äta.

pussochkram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0