Trök söndag i vanlig ordning.

Jaaa, inte är det något nytt att söndagar är tråkiga. Vädret gör det ju inte bättre, men på ett sätt är det skönt. För man känner ju inte direkt för att gå ut och hitta på ngt speciellt. Så jag ska snart ner i tvättstugan och slänga in massa tvätt. Sen ska jag ta och damsuga mina golv, med mina "nya" damsugare som jag fått av pappa. Haha den är inte från de senaste 40 årtiondena iallafall. Ser knappt ut som en damsugare. Hamen den funkar iallafall.
Ska sätta på musik o dansa runt här, byta sängkläder och damma. Skönt sen när man har det gjort, slipper man tänka på det i veckan när man jobbar. Ska iallafall bli helt underbart o jobba eftermiddag i veckan. Man hinner med så mkt på dagen om man går upp i tid. Ska komma ut på lite promenixer och kanske något styrketräningspass .
Sen måste jag fixa med syrrans present. hihi, ska bli så kul att hon tar studenten, jag ser fram emot det massvis.
Och josse ska med ut och fira henne. Blir grillning och dricka ute i pappas sommarstuga. Jag hoppas det är varmt så kanske man kan gå ner o ta ett dopp .
Det är mycket nu , studenten först... sen midsommar och helgen efter det är det personalfesten i kristinehamn. wei, blir några riktigt roliga helger framöver. Ser jag fram emot.

Helgen kanske man skulle berätta om.
I fredags kom sandra till mig vid halv sju tiden, då korka vi upp vårt vin och satte oss i soffan. Och som vanligt börjar vi babbla om allt och inget, haha. Det är vi allt bra på, vi får alltid ur oss mycket när vi ses sådär ensamma. När det började bli slirigt tog vi min racer cykel och drog ner till björnes. Hel dött på folk men vi flängde runt ett tag. Tidig hemgång dock. Men en mycket trevlig kväll. Det får jag tacka för babe, och det gör vi snart om igen inte sant Sandra?:) Haha o vilka bilder sen. Ojojoj, på träden liksom. Hahaha. Ja ne, det va en bra kväll. TACK igen gumman! (L)



Igår vart det bra segt på dagen, men Catherine kom vid åtta med ett par alvedon. Så det blev bättre sen, drack vin, snacka skit och hade trevligt. Senare kom då kosti oskar storm o björn. Fulla som ägg :P haha, dom va väldigt förtjusta i Hugo Boss här hemma . stackarn blev aldrig lämnad i fred . haha. Josse kom efter ett tag med, så drog vi ner till björnes då. Va istället alldeles för mycket folk enligt mig. Man kan ju fan inte röra sig, vart man än går så får man armbågar i sidan o folk puttar och trängs som galningar. Uääk, jag gillart inte. Blev tidig hemgång då med...  var i stort sett spiknykter så jag mår hyffsat bra idag. Har en del o göra , har degat hela dagen så nu måste jag ner i tvättstugan...sen damsuga och diska. Fixa massa småskit. Sen ikväll ska jag till malpe och ha myskväll! :)




Ååå Nathalie och Alex är påväg till sthlm, och ska se på Bruce Springsteen. Jag är SÅ avundsjuk. Skulle vara mäktigt att se en sån legend som honom. Han är ju bra, skulle tjuta floder om jag såg honom sjunga "Tougher than the rest" live. Underbar låt.


Ne nu ska jag fixa ordning lite då.

Pussochkram

Kommentarer
Postat av: Hulda

Haha, träd var det ja. Och du ska bara veta vilket vackert kort. Vart kom den sympatin ifrån? Lätt att det upprepas, och snart är ett måste. Btw, du ska göra om min blogg, snällt av mig va?:) Känn dig hedrad kvinna! Ringer dig, har lite på noterna idag, men jag ringer dig ikväll. Love always!

2009-06-08 @ 12:50:00
URL: http://huldiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0