Ja vill inte jobba idag!

Ne fyfan, det är som en bastu på jobbet. ja vill uuuuuuut o sola o bada.
men har iaf hunnit med lite solning och fika på balkongen idag. Dels med min gamla kollega Lena :)
Och sen kom josse på en snabbvisit innan ja drog till jobbet.
Det blir så sjukt hett på balkongen nu, nästan så man behöver köpa sig lite solskyddsfaktor. men tror ja ska köpa mig en sprayolja med solskydd 10 i lr något. Ja har ju en grundfärg så blir ju inte lika röd då.

Imorn ska iallafall jag och nathalie gå till snapen, ta med kaffe o fika o så ska vi ligga där o steka tills ja ska gå till jobbet.
Tar nog med cykeln om klockan rinner iväg så tar ja den direkt till jobbet sen. man vill ju gärna ligga kvar så länge man kan , blir nog underbart! Bada ska jag göra oxå, älskar de!

Längtar så ja dör tills på lördag. ska tydligen bli typ 30 grader, Perfekt väder för vår personalfest.
Blir nog till att sola o ta en kall på balkongen där innan man drar iväg

woho.

Life is good!

Kommer ha en vecka ofrivilig semester i juli, vecka 30. Ska bli skönt , jag och josse ska ta o packa vår väskor och dra iväg till Öland då är det tänkt. Så ska vi träffa min underbara ida :) Vi åker till borgholm isf, där strand är. Som tydligen ska va det bästa utestället på hela öland. Det kommer nog bli super, eller hur babe ;) Då har man iaf kommit iväg någonstans under sommaren.

Ne nu ska ja svettas vidare här i våran bastu o försöka få iväg ett par böcker till innan vi får gå ut i friska luften på rast.


Tjupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0