GRATTIS

Min älskade syster yster, som tar studenten idag. I detta regninga väder dock, men det blir skoj ändå.
Sitter här i soffan o jäspar. Fick gå upp halv sju för o locka håret o sminka syrran innan hon va tvungen o dra iväg till skolan. Hon blev så fin så, Jättefin i klänningen.

Hade egentligen tänkt jag skulle sova lite till, men ja tror ja skippar det. Blir bara ännu mer trött då, så nu ska jag tappa upp ett varmt bad. Äta frukost, fixa mig o sen dra iväg till nathalie framåt 12-1 ngn gång. Ska ta ett par öl där sen ner till holmen .

Fan jävla skitregn.

Fick föresten nytt projekt på jobbet igår. tidningen hälsa, som vi delar ut gratis nr av... ska fan sälja till mig själv. Bra tidning ju. Säg till om ni vill ha :) hihi

hepp, ha en trevlig dag i regnet. kanske ses vi i dimman
framåt kvällen.

puss/ marros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0