Glad :)

Tillbaka på jobbet, wei.
Höll på o bli knäpp på min mage, sjukt ont har jag haft.
men nu är det mkt bättre

Sitter här med mina kära arbetskamrater, precis ätit frukost.

Efter jobbet ska jag till nathalie på kaffe, sen blir det hem o käka middag.
kanske ta ett träningspass ikväll om de finns ngt kul att gå på. annars får det bli en kvällpromenix om
vädret tillåter.

Till helgen har jag funderat på o ta de lugnt, hoppas att de blir fint väder så man kan
åka ut till pappsen o sola o bada vid vristulven. ngn som e sugen på att följa med? :)
let me know.

Imorn tror jag det är, så åker min babe angelica utomlands. hoppas du o din mor får de underbart
hjärtat! <3<3



Jag är glad, o positiv :) Allt känns bra!
woho.


älskar er mina underbaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0