"The Lake Of Snakes"

Jag har självklart bränt mig, har ju ingen solskyddsfaktor. men trodde jag hade så pass bra grund att ja inte behövde. SMART. Men det var bra skönt ett tag iaf .
Mötte nathaie vid kvart i nio, tog en promenix till snapen. gick fortare än vi trodde, så va framme vid halv tio typ. La oss o sola, det va inte en människa där. Fast dom kom senare, tyvärr. Va ju så lugnt o skönt.
Men men, stekte på ett tag, sen skulle vi bada. Va SJUKT underbart skönt i vattnet, men såklart han vi knappt till knäna innan en kvinna sa till oss att en orm va påväg mot oss. Vi sprang som idioter o skrek o hade oss. haha de måste sett ut, ja gick o kolla efter ormen, o där va den jäveln. en lång sak som slingra sig fort i vattnet. haha, fyfan!
men vad hade vi förväntat oss, "the lake of snakes" haha.

Ja cykla hem sen o tog en kalldusch, de va hur skönt som helst.
Och nu sitter jag här o lider på jobbet, det svider i huden och det är kokhett i lokalen.
Åååå, jaja efter idag är det bara två jobbdagar kvar denna veckan.


ÄLSKAR de här underbara vädret.
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0