Äntligen är sommaren tillbaka

Hajjemen, nu skiner solen och värmen ligger som ett täcke över lilla mariestad. Och resten av sverige kan ja tänka mig :) Jag älskar det, och jag ÄLSKAR min balkong. Har solat massvis idag. Fick en bad´n baden av min käre far. så nu ligger jag bekvämt dessutom. Elin kom till mig vid nio tiden imorse, så åt vi en brakfrukost på balkongen. Sen blev det lite kaffe o fika. Mysigt :)

Nu sitter jag på jobbet, lite tråkigt att sitta här när det är så fint. Men jag ska verkligen inte klaga.. För man hinner med en del innan halv fyra iaf. Sen har ja ju mina underbara arbetskamrater som gör tiden på jobbet mycket roligare. Dessutom har vi en rolig personalfest att se fram emot på lördag. woha, kommer bli kanoners det. Och det vackra vädret ska ju faktiskt hålla i sig hela veckan ut så. :)

Ne i veckan får det allt bli att man tar ett dopp någon dag. Onsdag förhoppningsvis, ta en promenix ut till snapen , ta med kaffe o fika. woho. ÄLSKAR SOMMAREN!


ne nu ska ja ge bort lite böcker! :)
wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0