sjuk...?

Jaa fyfan jag känner mig helt mörbultad. Känns som ja blivit påkörd av en lastbil.
Mådde ju bra hela dagen, städat o haft mig. Sen vid fem eller ngt så slog det till.
Värk i kroppen, tung i huvudet o hur trött som helst. Något på gång kanske?
Känner mig inte alls kry. HOPPAS verkligen det bara är något tillfälligt, för vill
ju träffa mina sötnosar imorn som bestämt.

Annars,
Kusten blev inte riktigt som vi tänkt oss, hade skitkul på fredagen. Millan kom
o förfesta med oss vid vårt tält, sen drog vi till bratt. Riktigt trevligt faktiskt.
Jag och Elin tog oss ett nattdopp i havet, hääärligt. Tyvärr så började det spöregna
på natten, och inte var det slut regnat dagen efter. Utan de kom in värsta
ovädret. Så dessvärre blev det till att packa ihop o dra hemmåt.
Känns piss, mkt pengar för bara ett dygn :( Men men kul hade vi så länge det
varade. Dock var det inte lika roligt o åka hem tre timmar bakfull. uuhhh hemskt.

Ja va rejält trött o dölig på kvällen, så medans alla andra drog ut o festa låg ja hemma i
min soffa med hugo, la mig halv tio. Välbehövligt kan man säga.




Hamen, planen är ju att dricka med pems angie molly kanske malpe imorgon kväll
o även träffa mills på dagen. Men som ja mår nu blir det nog inte så.. som sagt
får ja verkligen hålla tummarna för att det inte e något mer än en förkylning
men ja måste bara se till o va frisk tills måndag. Har inte råd att va sjuk från jobbet...

Ska man säga annars om livet,
var på ikea i Karlstad igår med pappa signhild o syrran. Hitta lite smågrejjer.
Kikade runt lite, gud va jobbigt när man inte har råd o köpa ALLT man hittar.
Ne någon gång ska ja åka dit med masssviiis av money. Inhandla mkt fina
saker ;P
På kvällen spela jag Malpe Josse o Elin galenpanna o tog ett par kalla. Haha
var riktigt kul, det får vi göra om babes. weiii..

Hepp nu ska ja kurera mig, försöka sova
o hoppas på en bättre dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0